A mostani sorsolás különleges, mivel közel egy-egy milliárd fölé kúszott a főnyeremény, így biztosan egyre jobban fokozódik majd a játékkedv, ahogy haladunk előre az időben, és ha most sem viszik majd el a főnyereményt.
Szerző(k): Horváth TiborEgy-egy milliárd forint várja a játékosokat az Ötös- és Hatoslottón. Az Ötöslottón másfél, a Hatoslottón pedig két hónapja várja új telitalálatosát a jackpot.
Szerző(k): Economx.huA Szerencsejáték Zrt. és az OTP Bank együttműködése elhozta az évtized legnagyobb értékű tárgynyereményét.
Szerző(k): Fogarasi KittiEzer életre elegendő pénzt nyert egy mázlista floridai lakos.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA számsorsjátékok alapdíjának változásával párhuzamosan a nyereményösszeg is nőni fog. Az Ötöslottó esetében átlagosan 17 százalékkal nőnek a nyeremények, míg a fix nyeremények összege a Jokernél csaknem ötödével emelkedik.
Szerző(k): Horváth TiborCsak füllentett a nő, aki azt mondta, hogy ő nyerte az 1,08 milliárd dolláros Powerball fődíját, mert szeretett volna bekerülni a tévébe.
Szerző(k): Varga CsengeSokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.
Szerző(k): Sánta AndrásIlletéktelenek megszerezték a Szerencsejáték Zrt. több játékosának jelszavát és beléptek TippmixPro fiókjaikba – közölte a Szerencsejáték Zrt.
Szerző(k): Varga CsengeA hazai reklámszektorban új etikai kódex lép életbe hamarosan, az új rendelet szigorúbb szabályokat ír elő az egészséges testkép, az étrend-kiegészítők, a járművek és a kozmetikumok reklámozásánál is.
Szerző(k): Economx