Hiába drágul folyamatosan a cigaretta: az átalakuló termékpaletta mellett, naponta dohányzik a 15 évesnél idősebb népesség egynegy ...
Együttműködési megállapodást kötött az RTL és a 4iG. Bemutatták a OneTV névre keresztelt új televíziós platformot, amely egyesíti ...
Egyre többen választják a „lelassult” utazást a tömegturizmus helyett. A helyi közösségeket támogató pihenési formák nemcsak a kör ...
A legfiatalabb amerikai fogyasztók nincsenek oda a gyorséttermekért, ami komoly gondot okoz az olyan nagy láncoknak, mint a McDonald's.
Szerző(k): Balatoni LillaAz Opinio felmérése szerint, ami a Zewa megbízásából készült, a magyarok majdnem minden alkalommal magukkal viszik a kedvenc WC-papírjukat és fogkeféjüket, ha nyaralni indulnak.
Szerző(k): Zádori BenceA magyarok rendkívül árérzékenyek, ha háztartásigép-vásárlásról van szó: akkor vesznek csak újat, ha elromlott a régi, a vásárlásnál pedig az ár és az energiafogyasztás a legfontosabb tényezők. Nem bízunk a márkaszervizekben, de a szerelők szavára nagyon adunk, akik viszont idősödnek, a háztartási gépek pedig egyre bonyolultabbak.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraHa azt gondolnánk, hogy a tévénézés már a múlté, tévedésben vagyunk, ugyanis egy felmérés szerint a magyarok 80 százaléka napi szinten nyúl a távirányító után. A megkérdezettek 22 százaléka viszont inkább streamingre használja a készüléket.
Szerző(k): Eisenkrammer Nóra