A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az elmúlt 17 év televíziós klasszikus reklámozási gyakorlatát tekintette át annak érdekében, hogy a hirdetési piac ezen nem elhanyagolható súlyú szegmensének legfőbb trendjeit meghatározza.
Szerző(k): Horváth TiborHasít a Barbie Botox hashtag, a hozzá tartozó szépészeti beavatkozást bemutató videók futótűzként terjednek az interneten. Az eredetileg orvosi beavatkozás, amely a ránctalanításon túl a krónikus fájdalom megszüntetésére lenne hivatott, újabban a vállakat is szűkíti. Ezzel pedig állítólag úgy lehet kinézni, mint Barbie.
Szerző(k): Hercsel AdélSzagot fogtak az amerikai fogyasztók: a legújabb piaci felmérések szerint minden különösebb elemzői képesség nélkül megállapítható az Egyesült Államok gazdaságának állapota abból, ahogy a parfümvásárlási szokások alakulnak a tengerentúlon.
Szerző(k): EconomxA NAV Elektronikus Kereskedelem Ellenőrzési Osztály revizorai egy Szlovéniából működtetett virtuális áruházat ellenőriztek, ami elektronikai- és ruházati termékeket, szépségápolási cikkeket szállított a magyar vevőknek. A jelentős hazai forgalmú cég hatalmas árengedményekkel reklámozta magát az interneten.
Szerző(k): Varga CsengeA tálib kormány elrendelte, hogy egy hónapon belül zárják be a szépségszalonokat Afganisztánban.
Szerző(k): Varga CsengeMegvizsgálták a fogyasztói szokásokat, hogy kiderüljön, milyen hatással van a szépségtrendekre a globális gazdasági válság és megszűnik-e a fogyasztói társadalomra jellemző telhetetlenség.
Szerző(k): Varga CsengeA bajnok négylábú kedvenc soha nem nézett ki még ilyen jól.
Szerző(k): EconomxHa kozmetikumokról van szó, akkor testápolót és hidratálókrémet vásárolnak leggyakrabban a magyar nők, míg a legritkábban ampullakoncentrátumot, arcszérumot és fényvédőt tesznek a kosarukba – derült ki egy felmérésből. A reprezentatív kutatás szerint továbbra is az ár a legfontosabb szempont vásárláskor: a legtöbben maximum ötezer forintot adnak ki egy-egy termékkategóriáért.
Szerző(k): Varga CsengeA csoport 3,22 milliárd eurót adózott 2022 első félévében, ami mintegy 31 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbi 2,36 milliárd eurónál - írta meg az MTI. A cég feltehetően továbbra is folytatni fogja a célzott áremeléseket, hogy elmondásuk szerint ellensúlyozni tudják a szintén növekvő előállítási, szállítási és munkaerő költségeket.
Szerző(k): Sasvári Marcell