Totálisan beszippantja az internet a fiatalokat, akik szakképzett pszichológusnak képzelik magukat.
Szerző(k): EconomxNemsokára kiderül, ki nyeri az amerikai elnökválasztást: Donald Trump és Kamala Harris már nem tehet semmit, innentől a szavazópolgárok kezében Amerika sorsa. A Nemzeti Gárda már készenlétben várakozik, a csatatér államokban minimális a különbség, a hírességek pedig szüntelenül mozgósítják rajongóikat.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA TokTok tulajdonosa, a ByteDance alapítója, Zhang Yiming lett Kína leggazdagabb embere, 49,3 milliárd dollárral.
Szerző(k): L. K.A Z generáció megszólítása kiemelt feladata a Banco Santandernek.
Szerző(k): L. K.Rátenyereltek a vészcsengőre a német titkosszolgálati vezetők, akik hétfőn drámai figyelmeztetéseket közöltek Vlagyimir Putyin orosz elnök várható lépéseiről. Jelentésük szerint Oroszország a NATO elleni, katonai támadás előtt egyre gyakoribb és durvább szabotázsakciókra készül a nyugat-európai hétköznapokban.
Szerző(k): Thurzó KatalinAz EU digitális szolgáltatásokról szóló törvénye (DSA) értelmében hozták létre azon német és máltai testületeket, egy magyarországival együtt, amelyek úgynevezett peren kívüli vitarendezési testületek. A héten döntenek az első közösségi médiával kapcsolatos fellebbezési ügyekben.
Szerző(k): Zádori BenceAz amerikai főügyészek által benyújtott panasz szerint a közösségi platform pontosan tisztában van azzal, hogy az alkalmazás használata komoly pusztítást végez több millió amerikai gyermek és tinédzser mentális egészségében.
Szerző(k): Vermes ÁdámA X, azaz a néhai Twitter riválisának szánt Threads közösségi felület mögött álló Meta korábban azt mondta, hogy a platform reklámmentessége egymilliárd felhasználónál érhet véget. A Hello Agency kreatív szakértőivel utánajártunk, milyen lehetőségekkel kecsegtethet az influenszerek számára egy többnyire szövegalapú platform.
Szerző(k): Zádori BenceMinél gyakrabban tiktokozik valaki, annál kevésbé képes felismerni az álhíreket – egyebek mellett erre mutatott rá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmánya, amely kérdőíves felmérések és interjúk alapján vizsgálta a 13–25 év közötti fiatalok TikTok-tartalmak általi befolyásolhatóságát, valamint képességüket a kritikus gondolkodásra és az álhírek felismerésére a közösségi médiában.
Szerző(k): L. K.