Decemberben megugrik az otthoni tűzesetek száma, a biztosítónál ez az időszak a teljes évi kárrendezés egyötödét jelenti. ...
Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyaszt ...
A legfiatalabb amerikai fogyasztók nincsenek oda a gyorséttermekért, ami komoly gondot okoz az olyan nagy láncoknak, mint a McDona ...
Hazánk tavaly óta öt helyet csúszott lefelé a lakosság boldogságérzetét mutató világranglistán. Az Economxnak nyilatkozó boldogságkutató szerint a „skandináv életérzés” receptje könnyebb, mint gondolnánk, és elkerülhetetlen a szemléletváltás.
Szerző(k): Thurzó KatalinElméleti modellek helyett a gyakorlati vonatkozásra kellene koncentrálni az oktatásban, erre vállalkozik mostantól közösen a Metropolitan Egyetem és az MNB-EduLab.
Szerző(k): Horváth BalázsA szülők 80 százaléka szerint a pénzügyi tudatosság fejlesztésében az otthoni minta a leginkább meghatározó. A többségnek viszont nehézséget jelent az ismeretek átadása.
Szerző(k): Horváth TiborA pénztárcában lévő pénz számolgatása, illetve a bankjegyek látványa erős kapcsolatot teremt az emberek és a fizetőeszköz között, miközben a bankkártyával kevésbé személyes a kapcsolatunk. Vagyis a pénz fizikai valójában mély pszichológiai hatásokat vált ki.
Szerző(k): Sánta András