K-alakú válság érte el a magyar médiapiacot a 2020-as koronavírus-járvánnyal, vagyis egyszerre vannak nagy nyertesek és vesztesek. A tévé újra erőt mutat, a piac három szereplőnél koncentrálódik, a globális platformok pedig előretörnek.
Szerző(k): Szabó DánielNem megfelelő korhatár-besorolás és a műsortámogatási előírások megsértése miatt 1,75 millió, illetve 300 ezer forintos bírságot rótt ki a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa - írja az MTI.
Szerző(k): Szász PéterEurópa megmentőjéről, Hunyadi Jánosról készül korábban sosem látott nemzetközi léptékű tíz részes tévésorozat külföldi partnerekkel, a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával és a TV2 közreműködésével.
Szerző(k): K. Kiss GergelyNégy év után tavaly 100 millió forint alá csökkent Kasza Tibor és testvére cégének éves forgalma, és a nyeresége is a felére esett. Osztalékelőleget azonban év közben is ki tudtak venni a vállalkozásból. Kaszáék a kozmetikai cikkek webes kereskedelmébe is belevágtak, külön cégbe szervezték Kasza Tibi feleségének nevével piacra dobott termékek árusítását.
Szerző(k): Domokos ErikaA TV2 Csoport elérhetetlenné tett két csatornát a Digi előfizetői számára, miután - tájékoztatásuk szerint - a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. nem fizette ki nekik a műsorterjesztési díjat - írja a Sorozatwiki, amely kereste a Digit is az ügyben, de eddig nem kapott választ.
Szerző(k): Szász PéterA múlt héten a Forma 1-es közvetítéssel az M4 sportcsatorna is be tudott kerülne a legnézettebb műsorok toplistájába. A konyhafőnök minden nap megverte az Exatlont és a Fókusz is több embert érdekelt, mint az előző héten - derül ki a Port.hu elemzéséből.
Szerző(k): Szász PéterNem állt meg az RTL Klub Híradó nézettségének zuhanása, a Konyhafőnök is sok nézőt veszített, miközben a TV2 az Exathlonnal sem tudja verni a konkurens főzős műsorát, a Tények utáni műsorsáv népszerűsége ott is csökken.
Szerző(k): Szabó DánielAz RTL Klub a múlt héten kezdte el vetíteni a Konyhafőnök című főzős showműsorát, amely nagyon jól kezdett a kereskedelmi célcsoportban. Az első 5 napban átlagosan 258 252 nézőt ültettek le a képernyők elé, ami 18 százalékos közönségarányt jelentett a csatornának - írja elemzésében a Port.hu.
Szerző(k): Szász PéterA nézettségi adatok alapján rossz lóra tett a TV2, amikor mindent az Exatlon Hungarynek rendelt alá. A látványos start után a műsor mélyrepülésbe kezdett és már nem képes nézőket átcsábítani az RTL Klubtól, ahol ebben az idősávban a Keresztanyu fut - derül ki a Port.hu elemzéséből.
Szerző(k): Szász Péter