Tévés sporttá válhat a miniszterelnök jelölti terveket szövögető Gattyán György milliárdos üzletember szívéhez közel álló teqball, amelyet üzletileg is ígéretesebbnek tart, mint eredeti vállalkozását, a Jasmine kukkolószolgáltatást.
Szerző(k): Komócsin SándorÁll az átlagvásárló a boltban egy halom, ugyanúgy kinéző tévé előtt, vajon hogyan tudja eldönteni, hogy melyiket vegye meg? Hiszen első blikkre tulajdonképpen nincs is itt semmi látnivaló, bármelyiket választhatná. Persze előzetesen szétnézhet a neten a különböző technológiákról vagy a legnépszerűbb márkákról, de manapság akár egy márkán belül is kaphat jobb és kevésbé jó terméket is. A Tudatos Vásárlók Egyesülete tesztjében 137 tévé valós teljesítményét vizsgálta, hogy könnyebb legyen a döntés.
Szerző(k): Molnár CsabaNagymértékben csökkent az érdeklődés a konzumtéboly iránt és nem csak a tavalyi, járvánnyal terhelt időszakban. A pénzszórás minősített időszaka 2017-ben volt a csúcson, azóta stabilan leszálló ágban van a bődületes marketingtámogatás ellenére is.
Szerző(k): Molnár CsabaBővíti médiaportfólióját a Progress Media Hungary Kft. - adta hírül a társaság.
Szerző(k): Domokos LászlóAz akciós vásárlási Black Friday (fekete péntek) napra inkább online rendelnek a magyarok, a várható vásárlók majd’ 90 százaléka tervez az interneten költekezni. Nekik és a fizikai boltokban nyomulóknak ezer- és tízezerszám kínál háztartási kisgépet és szépségápolási eszközt, tévét, laptopot és mobiltelefont az eMAG-Extrem kettős. De személyautót és balatoni apartmant vagy botoxkezelést is be lehet szerezni a fekete pénteken.
Szerző(k): Molnár CsabaEgy hetvenéves történet végére kerül pont azzal, hogy a Panasonic bezárja összes, tévék előállításával foglalkozó üzemét.
Szerző(k): Domokos LászlóA globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.
Szerző(k): EconomxAz emberek naponta 1-3 órát tévéznek, és egyre népszerűbbek a streaming és az online tartalmak. A Direct One TV szolgáltató 2021 augusztusában több mint 3000 előfizetőjét kérdezte meg tartalomfogyasztási szokásairól, és kiderült hogy a legtöbben filmeket és sorozatokat néznek.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz utolsó pillanatban megadta az amerikai tulajdonban lévő TVN24 médiavállalatnak a működési engedélyt a lengyel hírközlési hatóság, azt követően, hogy hónapokon át halogatta a döntést.
Szerző(k): Barabás Júlia