Megkérdezték a magyarokat meddig lehet még tűrni, hogy a MÁV saját rossz helyzetét még mindig a múlt örökségével bizonygatja. A válaszadók majdnem 70 százaléka elfogadhatatlannak tartja Lázár János építési és közlekedési miniszter magyarázkodását.
Szerző(k): L. K.A kormány döntése értelmében nem csak a 471-es utat négysávosítják, hanem a Nyíregyháza és Debrecen közötti vasútvonalat is – jelentette be Lázár János építési és közlekedési miniszter.
Szerző(k): Z. B.Miután Magyarországot kikosarazták, Lengyelország is harcba száll a spanyol vasútgyártó óriásért. A varsói kormány támogatja a felvásárlást, olyannyira, hogy már lobbizásba is kezdett Madridban.
Szerző(k): Galgóczy ÉvaKomplex pályafelújítást végez a vasúttársaság, amelynek köszönhetően valamelyest gyorsul és kiszámíthatóbbá válik a vonatközlekedés, illetve jelentősen mérséklődik a késések száma a Nagykanizsa-Pécs vonalon.
Szerző(k): H. A.2025-ben megkezdődnek azok a vasúti pályafelújítások, amelyek eredményeként kevesebb lesz a késés – erről Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója beszélt hétfőn az InfoRádióban.
Szerző(k): Németh TamásEzúttal Ceglédbercel és Albertirsa között.
Szerző(k): Galgóczy ÉvaÁtlépte a lélektani határt az államháztartási hiány, de a Pénzügyminisztérium megmagyarázta a bizonyítványt, sőt, a magyar gazdaság teljesítményét illetően igencsak optimista a miniszterelnök is. Orbán Viktor mellett a jegybank is bizakodó a növekedéssel és az infláció visszaszorulásával kapcsolatban. Ennek megfelelően vágtak is. Ez történt a múlt héten és ez vár ránk a napokban. Beharangozónk.
Szerző(k): Hercsel AdélEurópa-szerte forgalomba helyezik az ETR 1000-es vonatokat, amelyek 400 km/h sebességre is képesek felgyorsulni – jelentették be a berlini Innotrans kiállításon, ahol összegyűlt a vasútipari szereplők színe-java. Azt is elárulták, mely országokba érkezik a vasúti csúcsmodell.
Szerző(k): Rádi BalázsA Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetség szerint az utasok többsége nem él a jogaival, de a MÁV-nak is vannak hiányosságai.
Szerző(k): K. R.