Kis híján elkészült a Budapest-Belgrád vasútvonal, legalábbis a szerbiai oldalon. November végén megindulhat a személyforgalom: a vonat 70 perc alatt teszi meg a Belgrád és Szabadka közötti 180 kilométeres távot. Csakhogy Magyarországon messze nem megy ilyen olajozottan a projekt.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsA budapesti vasúti közlekedés döbbenetes állapotba került, ami annak is köszönhető, hogy Lázár János korábban az összes fővárosi beruházást leállította – írja a Facebookon Vitézy Dávid.
Szerző(k): Horváth TiborErősen felújításra szorul a német vasúthálózat: már annyira súlyos a helyzet, hogy minden harmadik távolsági vonat késik, nemegyszer akár órákat.
Szerző(k): S. V.A kínai vállalatok már 6400 milliárd forintnyi beruházást hajtanak végre hazánkban, ezek mintegy 25 ezer új munkahelyet hoznak létre közvetlenül.
Szerző(k): Horváth TiborA MÁV szeptember 2-ától két ütemben felújítja a vasúti pályát a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti mintegy 27 kilométer hosszú szakaszon, emiatt december 4-ig jelentősen változik a menetrend a Budapest-Miskolc fővonalon
Szerző(k): EconomxAz Európai Unió további 1,2 milliárd eurós beruházási csomagot jelentett be a nyugat-balkáni országok számára. A beruházásokat az érintett partnerekkel szoros együttműködésben hajtják végre.
Szerző(k): Horváth Tibor„All weather partnerség” – egy új korszak nyitányát fémjelző gazdasági fogalommal ismerkedhetünk, miközben Orbán Viktor miniszterelnök szilárd támogatást nyújt Kínának az Európai Unióban.
Szerző(k): Horváth TiborA közlekedés baljós árnyairól, egészen konkrétan nyolc vasúti mellékvonal megkérdőjelezett jövőjéről cikkezett egy közlekedési szaklap. Erre reagálva a Közlekedési Minisztérium gyors cáfolatot tett közzé, kijelentve, hogy az egész csak egy fikció, amihez Lázár Jánosnak semmi köze nincs.
Szerző(k): S. A. S.Dél-Afrika állami logisztikai vállalata, a Transnet megkezdte a folyamatot, amely a magánvállalatok számára is lehetővé teszi hatalmas vasúti hálózatának használatát.
Szerző(k): Hercsel Adél