Egyre több jóslat lát napvilágot arról, hogy milyen nyomot hagy majd a hétköznapokon a jelenlegi krízis azután is, hogy a koronavírus-járványt sikerül megfékezni és elvileg minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Lapunk annak járt utána, hogy a vírus miként hat a magyar újautó-kereskedelemre rövid és hosszabb távon. Kellenek egyáltalán szalonok a jövőben, vagy elég szervizpontokat fenntartani? Lesz akkora bukás, mint a 2008-as válság után és mennyivel drágultak idén az új autók?
Szerző(k): Szász PéterA Volvo Group leállítja oroszországi teherautógyártását a koronavírus-járvány miatt - írja az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielA Volán 15 (plusz 1 opcióba) új autóbuszt vásárolt a Volvo Hungária Kft.-től, nettó 1 milliárd 186 millió forintért.
Szerző(k): Németh GézaTöbb árut szállíthatnak majd a kibocsátásmentes kamionok - erről rendelkezett az Innovációért és Technológiáért felelős minisztérium.
Szerző(k): Herman BernadettÚj Volvo buszokkal bővül a Volánbusz flottája, miután a Volvo Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nyerte meg a Volánbusz Zrt. tavaly augusztusban meghirdetett közbeszerzési eljárását - idézi a Világgazdaságot az MTI.
Szerző(k): Szabó DánielFurcsa helyzetet teremt a használtautó-piacon a nagycsaládos kedvezmény. Az még nem meglepő, hogy a Dacia Lodgy három gyerekkel most olcsóbb újonnan, mint 3-4 évesen, az viszont már érdekes, hogy több modell is drágábban vagy minimális mínusszal adható el 2022-től.
Szerző(k): Szász PéterA kínai anyavállalat, a Geely magába olvasztja a Volvo Cars robbanómotor fejlesztési és gyártási üzletágát.
Szerző(k): Domokos LászlóAmikor a magyar kormány bejelentette, hogy felső korlát nélkül minden hétüléses autóra maximum bruttó 2,5 millió forint támogatást ad, lehetett sejteni, hogy nem csak Dacia Lodgykat vesznek a nagycsaládosok.
Szerző(k): Szász PéterA Volvo Cars több mint 500 ezer autóját rendelte vissza ellenőrzésre világszerte egy hibás motorelem miatt, amely akár tüzet is okozhat.
Szerző(k): Domokos Erika