A vállalat szerint a rekorderedmény mérföldkő a prémiumszegmenst célzó átpozícionálás stratégiájában.
Szerző(k): Zádori BenceKomolyan megemelte a villanyautók értékesítésére vonatkozó céljait a Xiaomi, azonban még mindig veszteséges a cég járműgyártással foglalkozó ágazata.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA 2023-as adathoz képest 5 százalékkal több, 309,9 millió eszközt szállítottak ki a harmadik negyedévben.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz amerikai óriásvállalat ismét az öt legnagyobb okostelefon-gyártó közé került Kínában a harmadik negyedévben, aminek részben az iPhone 16 piacra dobása az oka. A Huawei mindeközben továbbra is szárnyal, a vállalat kínai okostelefon-eladásai 42 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Szerző(k): Vermes ÁdámKampányt indít a Mastercard az okoseszközös fizetések népszerűsítésére. Jelenleg a terminálok 95 százaléka képes érintésmentes (NFC-s) tranzakciók végrehajtására. A K&H adatai szerint közel kétszer annyian használják az Apple fizetési megoldását, mint a Google-ét. Előbbinél a forgalom 59, utóbbinál 54 százalékkal nőtt az idén az előző év azonos időszakához képest.
Szerző(k): Horváth Balázs