Komolyan megemelte a villanyautók értékesítésére vonatkozó céljait a Xiaomi, azonban még mindig veszteséges a cég járműgyártással foglalkozó ágazata.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA 2023-as adathoz képest 5 százalékkal több, 309,9 millió eszközt szállítottak ki a harmadik negyedévben.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz amerikai óriásvállalat ismét az öt legnagyobb okostelefon-gyártó közé került Kínában a harmadik negyedévben, aminek részben az iPhone 16 piacra dobása az oka. A Huawei mindeközben továbbra is szárnyal, a vállalat kínai okostelefon-eladásai 42 százalékkal nőttek az előző év azonos időszakához képest.
Szerző(k): Vermes ÁdámKampányt indít a Mastercard az okoseszközös fizetések népszerűsítésére. Jelenleg a terminálok 95 százaléka képes érintésmentes (NFC-s) tranzakciók végrehajtására. A K&H adatai szerint közel kétszer annyian használják az Apple fizetési megoldását, mint a Google-ét. Előbbinél a forgalom 59, utóbbinál 54 százalékkal nőtt az idén az előző év azonos időszakához képest.
Szerző(k): Horváth BalázsSokan álmodoznak a megvalósításról, a kínai telefongyártó azonban valóban meglépheti a következő nagy innovációt.
Szerző(k): Z. B.2024 második negyedévében fordult elő először, hogy Kínában mind az öt legfőbb mobilszállító hazai cég volt. A külföldi márkájú okostelefonok eladásai jelentősen belassultak júliusban.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz okostelefon-gyártóként ismert ázsiai techóriás már három autómárkában partnerként működik közre és készülőben van a negyedik brand.
Szerző(k): Gulyas ÁbelVége az okostelefonok mániás depressziójának, ráadásul az év ezen szakaszában még sosem volt ilyen magas az árbevétel a szektorban.
Szerző(k): Zádori BenceAz elemzők arra számítanak, hogy a kínai vállalat 2026-ban már 280 ezer elektromos autót fog szállítani annak ellenére, hogy a következő három évben még teljes mértékben a kínai piacra kívánnak koncentrálni.
Szerző(k): Vermes Ádám