Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaAz Y-generáció látszólag gondatlan életet él: régi barátok, saját ingatlan, megfelelő mennyiségű befektetések és tartalékok. Ám ez csak a látszat.
Szerző(k): Zádori BenceA Deloitte friss kutatása szerint az elmúlt három évben a megélhetési nehézségek jelentették a legnagyobb problémát az Y és a Z generáció számára.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz Y- és Z-generációs alkalmazottak túlnyomó többsége egyáltalán nem veszi ki a fizetett szabadnapjait. Azonban ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy nem vakációznak. Csupán nem mondják el senkinek.
Szerző(k): Zádori BenceHalljuk, látjuk, mondjuk – ez volt a mottója az Economx hétfői nagyszabású üzleti konferenciájának, ahol szemben a három majom elvével, semmi nem maradt titok az elhangzottakból, lapunk is percről percre tudósított. Összegyűjtöttük a legfontosabb pillanatokat.
Szerző(k): Zádori BenceMiből tevődnek össze az úgynevezett daytime bulik előnyei, miben mások ezek, mint az éjszakai partik, és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi?
Szerző(k): Horváth TiborEgy felmérés arra mutat rá, hogy a Z és az Y generáció már nem a hagyományos befektetésekben és nem is a részvényekben látja a jövőt, hanem valami egészen másban.
Szerző(k): Zádori Bence