Nemsokára kiderül, ki nyeri az amerikai elnökválasztást: Donald Trump és Kamala Harris már nem tehet semmit, innentől a szavazópolgárok kezében Amerika sorsa. A Nemzeti Gárda már készenlétben várakozik, a csatatér államokban minimális a különbség, a hírességek pedig szüntelenül mozgósítják rajongóikat.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA Z generáció megszólítása kiemelt feladata a Banco Santandernek.
Szerző(k): L. K.Egy közelmúltban készült kutatás szerint a vállalatok nagy általánosságban elégedetlenek a Z generációs munkaerővel, így azt fontolgatják, hogy inkább elkerülik a friss diplomások alkalmazását.
Szerző(k): H. A.Az elmúlt évek történései a munkavégzésben, például a home office elterjedése és a technológiai fejlődés elmosta a határokat a munka és a magánélet között, emiatt a munka és a magánélet integrációja vált elsődlegessé. Az Y és Z generáció számára már nem az egyensúly, hanem a harmónia a cél, amelyben a munka a magánélet szerves részévé vált.
Szerző(k): L. K.Számos európai országban, köztük nálunk is betiltották az iskolákban a mobiltelefon használatát. Most azonban lehet, hogy végérvényesen kulturális precedens lehet belőle.
Szerző(k): Zádori BenceA britek nagy része szerint kimondottan romlott a helyzet a Brexit óta. Egy friss felmérésből az is kiderül, hogy a Z-generáció tagjai egy mostani referendumon elsöprő többséggel az európai uniós tagságra szavaznának.
Szerző(k): G. É.A Z-generációsok és különösen a alfa-generáció már alig használják a Google szót igeként, ami sok mindent megváltoztathat a következő időszakban.
Szerző(k): Horváth TiborMinden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni LillaA hazai vállalatok nagy része már használja a mesterséges intelligenciát. A fiatalok körében 80 százalékos a használati arány.
Szerző(k): Horváth Balázs