Az NMHH friss kutatása szerint bár az internet a baby boomereket érte el a legkisebb arányban, mégis ők töltötték a legtöbb időt a platformon.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Duolingo tavalyi felhasználószám növekedése a marketing stratégiájának tulajdonítható. A nettó nyereség 24,4 millió dollár volt, ami ötszörös növekedést jelent egy év alatt.
Szerző(k): Horváth TiborGyakoribb tömegközeledés, tévétorna, vadászat a szállodai leárazásokra: csupán néhány régimódi dolog, amihez a fiatalabb generáció kénytelen visszatérni az infláció és a magas kamatok miatt.
Szerző(k): Zádori BenceAz Ofcom, a brit kormány műsorszolgáltatást és távközlést szabályozó és versenyhatósága közzétette éves tanulmányát a brit lakosság tévé-, online videó- és rádiófogyasztási szokásairól. Az 1995-2009 között születettek kevesebb, mint fele néz rendszeresen televíziót.
Szerző(k): Kiffer AnnaEgy friss felmérés szerint a 18-27 éves lakosság 46 százaléka a családja financiális segítségére szorul.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA borravalót ne keverjük a szervizdíjjal – mondta az Economxnak Zsidai Roy, aki szerint az alkalmazott munkaerő hitelképességét és normális életszínvonalát csak ezzel a módszerrel lehet biztosítani. A Zsidai Group tulajdonosával a hazai vendéglátóipar nehézségeiről, a munkaerő kivándorlásáról, az inflációról és a külföldi vendégek hiányáról beszélgettünk.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaAz úgynevezett "zoomerek" naponta átlagosan 4 és fél órát töltenek a mobiltelefonjuk képernyője fölé görnyedve, ebből adódóan körükben 89 százalékkal nagyobb a mentális betegségek aránya, mint a régió többi lakosának körében – derült ki egy kutatásból. Az Economx podcastjában Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője arról is beszélt, hogy milyen előítéleteknek mond ellent a Z generáció.
Szerző(k): Faragó JankaMinden eddigi generációnál több pénzre lenne szüksége a Z-generáció szülöttjeinek. Ugyanakkor nekik egy olyan tényezővel is számolniuk kell, amivel a korábbi generációknak nem kellett.
Szerző(k): Zádori BenceA Deloitte friss kutatása szerint az elmúlt három évben a megélhetési nehézségek jelentették a legnagyobb problémát az Y és a Z generáció számára.
Szerző(k): Vermes Ádám