A McKinsey kutatása szerint többet fordít erre a termékcsoportra az Y- és az Z-generáció, mint az idősebbek.
Szerző(k): Zádori BenceTöbb mint ötven vállalati üzleti partner kínálja állásait keddtől három napon át a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) állásbörzéjén, amelynek a Frissdiplomás Kft. a szakmai partnere – közölte az egyetem.
Szerző(k): L. K.A UniYou digitális iskolaszövetkezet pályázatán egy uszodatechnikai-, egy futár- és egy IT-cég került a legjobb helyekre.
Szerző(k): K. R.Egyre több tanulmány és kutatás hívja fel a figyelmet arra, hogy sok fiatal – akár pályakezdő – szembesül a kiégés problémájával. Ez többek között a megnövekedett stressz, az információdömping és a túl sok vállalt kompromisszumnak is az eredménye az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint. Egyrészt a szülőknek, másrészt a cégvezetőnek is a felelőssége, ha ez kialakul. Nem jellemző azonban, hogy a magyar vállalatok foglalkozzanak ennek a kezelésével.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennTöbb kutatás is arra a következtetésre jutott, hogy a Z generáció tagjai a fizetést nézik elsősorban, amikor az álláshirdetéseket böngészik.
Szerző(k): Vermes ÁdámEgy friss kutatási jelentés feltárta, hogy mely korosztályokban a legnépszerűbb a kínai webáruház.
Szerző(k): Vermes ÁdámBár úgy tűnik, hogy a TikTok bebetonozta magát a közösségi média felületek közé, benne van a pakliban az is, hogy amilyen hirtelen jött a sikere, olyan hamar el is illan.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Z generáció előnyben részesíti az életet a munkával szemben, személyes életüket és jólétüket helyezik előtérbe, mert azt látták, ahogy az idősebb generációk semmire sem mentek az állandó robotolással.
Szerző(k): EconomxSzázharminc Z-generációs munkavállaló osztotta meg tapasztalatait és elvárásait a munkaerőpiaccal kapcsolatban.
Szerző(k): Gyurka Eszter