Nem lépnek túl egykönnyen Németország újra romló teljesítményén a vezető közgazdászok: a kritikák szerint a szövetségi kormány sorozatosan hibás döntései jövőre mélypontra vihetik Európa ipari nagyhatalmát.
Szerző(k): Thurzó KatalinBottal ütheti a magyar utazó a külföldön megvásárolt italcsomagolásért felszámolt visszaváltási díjakat, mivel azokat az új, hazai rendszer nem kezeli – tudta meg az Economx. Ahol azonban nincs ilyen plusz költség, előnybe kerülhetnek a kereskedők az 50 forintot elkérő, itthoni üzletekkel szemben.
Szerző(k): Thurzó KatalinTöbb kerékpáros, több gyalogos, kevesebb autó: az Erzsébet híd alatti terület teljesen gyalogos tér lesz, a Jane Haining rakpartot autómentesre tervezik, a Parlament és a Lánchíd közötti autóforgalmat 30 km/h sebességre csillapítják többek között.
Szerző(k): Balatoni LillaAz ESG kapcsán nagyon fontos szempont, hogyan reagál erre a magyar az ipar, de most arra vagyunk inkább kíváncsiak, kialakult-e már az a rendszer, amely végül osztályozza a magyar vállalkozásokat, gazdasági szereplőket.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaAz éttermek még mindig várják vissza a vendégeket, de addig is muszáj foglalkozniuk a környezetvédelemmel és a pocsékolással.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA társaság a hulladékból is értéket teremt a frissített stratégia szerint.
Szerző(k): T. E.Meglepő fordulat az uniós választási programokban: a jobboldali pártok szerint hátraarcot vesz az európai autóipar, ahol a gyártók szerint rossz döntés volt a belső égésű motorok betiltása 2035-től, mert már látszik, hogy megbukott a csak elektromosságra vonatkozó EU-s stratégia.
Szerző(k): T. K.Az elemzők az idei évre vonatkozóan hatalmas potenciált látnak a hazai mikro- illetve, kis- és középvállalkozói szektor számára. Ennek a fellendülésnek az egyik fontos eleme lehet a 130 milliárd forintos KKV Technológia Plusz Hitelprogram is.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaÉrdemes tájékozódni, mutatjuk a részleteket, hogyan építenék át a Clark Ádám teret.
Szerző(k): Economx