A magyar személyautók korban átlagosan 15,8 évnél tartottak 2023 végén, ami csúcsot jelent a 2000 óta vezetett statisztikában.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Lada élt, él és élni fog.
Szerző(k): T. E.A magyarok leginkább a Toyotát és a Suzukit szeretik, ez a két márka adja az újautó-eladások harmadát.
Szerző(k): EconomxBelgiumban, Horvátországban és Bulgáriában 30 százalék feletti volt az éves növekedés, Magyarországon 3,7 százalékkal bezuhant a kereslet.
Szerző(k): EconomxMég az autókereskedőket is meglepte, hogy a covid idején minden korábbi rekordot megdöntve növekedtek az autóeladások a piacon – közölte Barta Anita autójogász a Napi.hu videó podcasztjában. A Barta csoport tulajdonosa hangsúlyozta, hogy az elmúlt fél évben ugyanakkor hatalmas változás állt be a piacon, mivel a járvány időszakban kialakult hiány elmúlt és hirtelen drasztikusan csökkent a kereslet az autók iránt, aminek az egyik fő okát a magas kamatszintben látja.
Szerző(k): Gáll CsongorMindössze 313 darab autóval helyeztek forgalomba többet 2023 első négy hónapjában, mint 2022-ben azonos időszakában. Ez 37 778 új személygépkocsit jelent.
Szerző(k): EconomxFebruárban tovább nőtt az új autók forgalomba helyezése az Európai Unióban.
Szerző(k): Varga CsengeJanuárban nőtt a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. Mindenhol több benzines autót adtak el a nemzeti piacokon, de nőtt a forgalomba helyett elektromos- és hibrid autók száma is.
Szerző(k): Varga CsengeA múlt hónapban ismét nőtt éves bázison az újonnan értékesített személygépjárművek száma az Európai Unióban. Az elmúlt négy hónapban könyvelt bővülés azonban nem ellensúlyozza a január-júliusi gyenge eredmény, és összességében mínusz várható 2022 egészét nézve.
Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn