Még mindig ugyanazok a márkák vannak a top húsz között, de a sorrendben van némi változás.
Szerző(k): Zádori BenceA feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók eladását a nyílt végű lízingelés bár megdobhatja, a számok lényegesen elmaradnak az uniós átlagtól. Több mint 1 millió autóval kéne többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az EU-s középmezőnyt.
Szerző(k): Horváth BalázsA 2022-es csökkenés után idén év elején újra pluszba kerültek az újautó-eladások.
Szerző(k): Vermes ÁdámJelentősen, mintegy 17 százalékkal bővült az autóipar az Európai Unióban, ám még mindig nem tért vissza a járvány előtti szintre.
Szerző(k): Zádori BenceNegatív csúcsra emelkedett a magyar autók átlagéletkora. Az uniós országok közül egyedül Magyarországon zsugorodott a újautó-piac.
Szerző(k): Vermes ÁdámA Black Friday-t majd a karácsonyi ajándékvásárlás időszakát a kereskedők megpróbálják megmenteni, ezért kamatmentes hitelekkel csábítják a vásárlókat, mondta Gergely Péter. A Biztosdöntés.hu szakértője szerint már az újautó-piacon is kínálgatják a nulla százalékos lízingfinanszírozási akciókat.
Szerző(k): EconomxKözérdekű pert indított a Pest Vármegyei Főügyészség egy több autómárkát is forgalmazó gépjárműkereskedő ellen az új gépkocsik áremelését szabályozó szerződési rendelkezések miatt.
Szerző(k): EconomxA kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások átlagdíja március elején 52 322 forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 48 088 forinttal.
Szerző(k): Varga CsengeKözel 65 ezer használt autó cserélt gazdát februárban, ami elmaradást jelent a korábbi hónapok keresletéhez képest.
Szerző(k): Varga Csenge