üdítő

10.
10.
07:40
Lassan halad az üdítőforradalom Romániában

Lassan halad az üdítőforradalom Romániában

Romániában egyre többen választják a cukormentes üdítőket, ennek ellenére ezek piaca szerény részesedést ért el a teljes üdítőital-piacból. Ez jó, mert szép fejlődési lehetőség áll a részpiac előtt.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
17.
16:12
Ősszel új ügyvezetőt kap a magyaroroszági Coca-Cola

Ősszel új ügyvezetőt kap a magyaroroszági Coca-Cola

Új ügyvezető kezdi meg a munkát szeptembertől a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál - jelentette be a vállalat. Sonia Dimogli Görögországból, regionális marketing területről érkezik.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
03.
17:09
A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A Pepsi kiárusításba és terméktisztogatásba kezdett

A PepsiCo kedden bejelentette, hogy 3,3 milliárd dollárért eladja a Tropicana mellett több másik gyümölcslé márkáját. A francia PAI Partners magántőke-befektetési cég a felvásárló. A Pepsi azzal érvel, hogy egyszerűsíteni kívánja termékpalettáját és eltávolodna a magas cukortartalmú italoktól.

Szerző(k): Szabó Dániel
07.
28.
16:40
Nem bírnak szakítani a magyarok a cukros üdítőkkel

Nem bírnak szakítani a magyarok a cukros üdítőkkel

Európai összevetésben magas azoknak a magyaroknak az aránya, akik napi rendszerességgel isznak cukros üdítőket - derül ki az Eurostat 2019-es adataiból.

Szerző(k): Szász Péter
07.
21.
19:17
Meglepetést okozott a Coca-Cola

Meglepetést okozott a Coca-Cola

A vártnál nagyobb bevételt és nyereséget ért el a Coca-Cola a második negyedévben, részben az üdítőitalok iránti kereslet megugrásának köszönhetően, miután a fogyasztók elkezdtek visszatérni korábbi szokásaikhoz világszerte - írja az MTI.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
07.
08.
11:25
Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től nagy változás jön a kocsmákban, éttermekben, a GVH is lép

Augusztus 1-től új szabályok alakítják a vendéglátóhelyek italbeszerzéseire vonatkozó szerződéseket, illetve a beszállítók kiválasztását, ezért a Gazdaság Versenyhivatal (GVH) arra hívja fel az érintett vendéglátósok figyelmét, hogy időben készüljenek fel a jogszabályi változásokra. Legalább két gyártó termékeit kell árusítani, ami főként a sörkínálatot érinti máshogy: jönnek a drágább és minőségibb italok.

Szerző(k): Szabó Dániel
04.
29.
13:16
Örömteli hír jött a diszkontokból - tévedés vagy a "fogyasztói igények változása"?

Örömteli hír jött a diszkontokból - tévedés vagy a "fogyasztói igények változása"?

A 2015-ös palackméret-csökkentés után a Coca-Cola úgy döntött, hogy újra 2 literes kiszerelésben kínálja az üdítőit a diszkontokban. Az 1,25 literes méret is marad, de csak a diszkontokban, a hiper- és szupermarketekben ezek 1 literesek lesznek. Az ok most is ugyanaz, mint 2015-ben: a fogyasztói igények változása.

Szerző(k): Szász Péter
04.
27.
13:59
Egyre kevésbé hizlalnak az üdítők

Egyre kevésbé hizlalnak az üdítők

Az elmúlt tíz évben jelentősen, 43 százalékkal csökkent a magyarországi üdítőitalok és gyümölcslevek átlagos cukor- és kalóriatartalma a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség tagvállalatainak önkéntes vállalásai nyomán - írja az MTI.

Szerző(k): Szász Péter
01.
09.
20:30
Áprilisban jön a cukoradó magyar mintára

Áprilisban jön a cukoradó magyar mintára

A lengyel kormány nem akar várni a cukoradó bevezetésével, amely a magyar mintát követi. Már áprilistól megnövelnék az egészségre ártalmasnak tartott cukros ételek és italok árát.

Szerző(k): Barabás Júlia
12.
05.
10:47
Megújulnak a kóláspalackok

Megújulnak a kóláspalackok

Ismét 4 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát a Coca-Cola Magyarország, változik az ismert palackok alakja is.

Szerző(k): Rácz Gergő