Szentkirályi Magyarország márkanéven, mostantól valóban egy cégbe összevonva folytatja működését a magyar Pepsi termékeket és az ismert ásványvizet gyártó és forgalmazó cég. Új ügyvezetőt is kineveztek e feladatra.
Szerző(k): Szabó M. IstvánAz amerikai Coca-Cola a vártnál nagyobb adózott eredményt és bevételadatot közölt kedden a március végén zárult negyedévéről.
Szerző(k): Szász PéterFebruárban debütál a Coca-Cola új, narancsos vanília ízű terméke (Orange Vanilla Coke) az Egyesült Államokban. Az új ízzel arra akarják ösztönözni a fogyasztóikat, hogy ne mások üdítőit próbálják ki - írja a CNN híre alapján a Világgazdaság.
Szerző(k): Szepesi AnitaTartozása miatt felszámolás alá került a Traubisodát több mint húsz éve gyártó debreceni vállalkozás, amelynek üzemét és védjegyeit 1,1 milliárd forintért hirdették meg eladásra. Magyarországon közel fél évszázada gyártják az osztrák eredetű, szőlőízű Traubit.
Szerző(k): Domokos ErikaImmár a Coca-Coláé a magyar Lavazza, megvették az európai Costát és debütáltak a világ jó néhány pontján a kávés kólával. Mégis meglehet, hogy a vállalat számára mindez kevésnek bizonyul. A küzdelem egyre élesebb és a riválisoknál is komoly változások zajlanak.
Szerző(k): Szabó M. IstvánMindhárom érintett ország versenyhatóságai jóváhagyták, így a Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lett a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa Magyarországon, továbbá a KMV átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is – közölte a cég.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanFahéjas kólával jelenik karácsonykor a brit piacon piacra a Coca-Cola. Az újdonság nem jön a magyar piacra.
Szerző(k): Csernátony CsabaA vártnál nagyobb nyereséget termelt a PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó a harmadik negyedévben, köszönhetően annak, hogy Észak-Amerikában egy év óta először bővült az üdítőitalok forgalma, valamint kifizetődőnek bizonyultak a feltörekvő piacokra szánt új termékek fejlesztésére és a marketingre költött pénzek - jelentette az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaMegnőtt az üdítők, a sörök és a jégkrémek forgalma a hőség miatt, több fogy a tavalyinál, de megindult a roham a ventilátorokért is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
Szerző(k): Szepesi Anita