De van helyette másik. A gyártó későbbre ígér hivatalos tájékoztatást.
Szerző(k): EconomxMegérkezett a WHO és a FAO állásfoglalása az aszpartám egészségre gyakorolt hatásáról. A Nemzetközi Édesítőszer Szövetség üdvözölte a döntést, akik hangsúlyozták, hogy az egészségügyi célok elérésében fontos szerepe van az édesítőszereknek.
Szerző(k): Horváth BalázsAz egyik közkedvelt édesítőszerről eddig is tudni lehetett, hogy káros az egészségre. Most azonban úgy tűnik, hogy rákot is okozhat. Mindeközben az édesítőszerek nemzetközi szervezete elutasít minden felmerült vádat.
Szerző(k): Horváth BalázsA diétás kólában használt aszpartám édesítőszer lehetséges rákkeltő anyag a WHO rákkutató ügynöksége szerint – írja a Reuters.
Szerző(k): EconomxA Coca-Cola HBC Magyarország mintegy 23 millió euró (mintegy 8,7 milliárd forint) értékben fejleszti gyártási és logisztikai kapacitásait Dunaharasztiban.
Szerző(k): Varga CsengeA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) alapos gyanúja szerint a lengyel Maspex-csoport magyarországi üdítőgyártó leányvállalata valószínűleg több viszonteladó partnerével, így nagy élelmiszerláncokkal - többek között az Aldival, a CBA-val, egyes COOP partnerekkel és a Tescóval - együttműködve rögzítette egyes termékeinek minimális fogyasztói árait - közölte a GVH.
Szerző(k): EconomxA Nyugat-Európában bevett szokás a jövő évtől itthon is kötelező lesz. A cégek rengeteg plusz nyereségre számíthatnak, a lakosság pedig sokat veszíthet, ha nem viszi vissza a flakonokat.
Szerző(k): Horváth BalázsA klasszikus McDonald’s helyett az orosz Vkuszno i Tocska éttermekben a vásárlók például a BigMac helyett Bikmakot ehetnek, és a Coca-Cola hiányában CoolColát ihatnak. Az eredeti Starbucks logón szereplő sellőt pedig egy hagyományos orosz fejkendőt viselő nőre cserélték le, miközben az orosz Ikea bútorait az orosz rabok szerelhetik össze a börtönökben.
Szerző(k): Horváth BalázsMegtévesztő reklámok miatt indított vizsgálatot a Gazdasági Versenyhivatal egy másnaposság elleni ital gyártójával és forgalmazójával szemben. A gyanú szerint országos tévéreklámokkal és internetes hirdetésekkel téveszthették meg a vásárlókat.
Szerző(k): Varga Csenge