Tízből hat ügyfél nem vizsgálta felül a lakásbiztosítási szerződését, sokan akár 20-30 éves konstrukciókba is beragadnak. Ez azért ...
A magyar diszkont légitársaságnak át kell dolgoznia üzleti feltételeit és vissza kell térítenie a szabálytalanul felszámított díja ...
Ha Ön a bank ügyfele, jobb, ha felkészül az ominózus napra: ekkor nem férhet majd hozzá egyes szolgáltatásokhoz, fejlesztési okok ...
A módosított díjakat tartalmazó számlákat a lakossági ügyfelek májusban kapják meg.
Szerző(k): EconomxMár harmadik alkalommal, március 3-ra módosította a Yepp előfizetésre vonatkozó kedvezményes időszak végét a Yettel.
Szerző(k): Gulyás ÁbelAz elmúlt évek gazdasági hullámzásai teljesen átrendezték a prémium- és privátbanki szegmens megtakarítási térképét. A kamatfizetések jó része visszaforgatásra kerülhet, főként állampapírokba és befektetési alapokba – mondta az Economxnak Vasas Norbert. A CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetőjével arról is beszélgettünk, hogy mely konstrukciók voltak nyertesek és vesztesek, és hogyan változnak az ügyféligények. Interjú.
Szerző(k): Horváth BalázsBár továbbra is közepes fejlettségű a hazai bankrendszer digitalizációja, jelentős előrelépések történtek a szektorban az elmúlt időszakban. A folyószámlához kapcsolódó szolgáltatások jó része elintézhető már online is, a vállalati ügyfeleknek azonban még sokszor be kell menniük a bankifókba ügyet intézetni. A digitális megoldások sokkal kényelmesebbek, ugyanakkor egy online hitelfelvételnél vagy átutalásnál résen kell lenni, nehogy csalás áldozatai legyünk.
Szerző(k): Horváth Balázs