ügyfélszolgálat

07.
16.
17:23
A Wizz Air-nél egy robot fogja ezentúl hívni

A Wizz Air-nél egy robot fogja ezentúl hívni

A légitársaság chatbotja már hanghívásban is képes kommunikálni az utasokkal. A hangrobot hazánk mellett Ausztriában, Nagy-Britanniában, Lengyelországban, Olaszországban és Romániában érhető el.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
13.
05:45
Hétfőtől újra mobilon rendezheti az áram- és gázszámláját

Hétfőtől újra mobilon rendezheti az áram- és gázszámláját

Lezárult az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átviteléhez kapcsolódó informatikai fejlesztés, július 15-től az MVM teljes körű ügyintézéssel áll ügyfelei rendelkezésére.

Szerző(k): Gulyas Ábel
07.
12.
12:02
Nem elég, hogy késnek a járatok, próbáljon meg náluk panaszkodni

Nem elég, hogy késnek a járatok, próbáljon meg náluk panaszkodni

Az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület szerint a törvénynek kellene köteleznie minden légitársaságot arra, hogy késés esetén közvetlenül értesítsék a utazókat SMS-ben és emailben is.

Szerző(k): Horváth Tibor
07.
08.
07:35
Csak semmi pánik, ha eltoltuk az e-matrica rendelést

Csak semmi pánik, ha eltoltuk az e-matrica rendelést

Megúszhatjuk az órákig tartó rostokolást az útdíjfizetési szolgáltató ügyfélszolgálatán, ha véletlenül rosszul írtuk be a rendszámunkat vagy pótdíjat kell fizetnünk. Kell hozzá egy laptop.

Szerző(k): G. É.
06.
26.
16:53
Meglepő változás történt a követelések kezelésében

Meglepő változás történt a követelések kezelésében

Érdekes megállapításra jutott az EOS magyarországi leányvállalata, amikor azt elemezte, hogy végül a követelések mekkora hányadát terelik jogi útra.

Szerző(k): G. É.
05.
21.
10:21
Utolsó figyelmeztetés: ma jár le az szja-bevallási határidő

Utolsó figyelmeztetés: ma jár le az szja-bevallási határidő

Ma éjfélig lehet kiegészíteni és elfogadni a személyijövedelemadó-bevallási tervezeteket. A NAV összes központi ügyfélszolgálata hosszabb nyitva tartással várja a segítséget kérőket.

Szerző(k): Gulyas Ábel
05.
10.
12:14
 Jön az szja-bevallás – rendkívüli nyitvatartással készül a NAV

Jön az szja-bevallás – rendkívüli nyitvatartással készül a NAV

A személyi jövedelemadó bevallás közelgő határideje miatt hosszabban lesznek elérhetőek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és vármegyei központi ügyfélszolgálatai.

Szerző(k): Gulyas Ábel
05.
02.
13:54
Így szerzik meg egy élet munkáját a csalók

Így szerzik meg egy élet munkáját a csalók

Az MNB telefonszámait klónozzák a kibercsalók, banki ügyintézőnek hazudják magukat.

Szerző(k): H. B.
04.
22.
09:53
Szabadnapra vonulnak a rendőrök: ünnepelnek

Szabadnapra vonulnak a rendőrök: ünnepelnek

A rendőrkapitányságok és a határrendészeti kirendeltségek dolgozói a rendőrség napját ünneplik.

Szerző(k): T. E.
04.
09.
20:29
Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Senki nem haverokodik a chatbotokkal, lassan le is váltják őket

Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előmozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.

Szerző(k): Economx