Lezárult az E.ON Áramszolgáltató Kft. ügyfélkörének átviteléhez kapcsolódó informatikai fejlesztés, július 15-től az MVM teljes körű ügyintézéssel áll ügyfelei rendelkezésére.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület szerint a törvénynek kellene köteleznie minden légitársaságot arra, hogy késés esetén közvetlenül értesítsék a utazókat SMS-ben és emailben is.
Szerző(k): Horváth TiborMegúszhatjuk az órákig tartó rostokolást az útdíjfizetési szolgáltató ügyfélszolgálatán, ha véletlenül rosszul írtuk be a rendszámunkat vagy pótdíjat kell fizetnünk. Kell hozzá egy laptop.
Szerző(k): G. É.Érdekes megállapításra jutott az EOS magyarországi leányvállalata, amikor azt elemezte, hogy végül a követelések mekkora hányadát terelik jogi útra.
Szerző(k): G. É.Ma éjfélig lehet kiegészíteni és elfogadni a személyijövedelemadó-bevallási tervezeteket. A NAV összes központi ügyfélszolgálata hosszabb nyitva tartással várja a segítséget kérőket.
Szerző(k): Gulyas ÁbelA személyi jövedelemadó bevallás közelgő határideje miatt hosszabban lesznek elérhetőek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és vármegyei központi ügyfélszolgálatai.
Szerző(k): Gulyas ÁbelAz MNB telefonszámait klónozzák a kibercsalók, banki ügyintézőnek hazudják magukat.
Szerző(k): H. B.A rendőrkapitányságok és a határrendészeti kirendeltségek dolgozói a rendőrség napját ünneplik.
Szerző(k): T. E.Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előmozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.
Szerző(k): Economx