ügyintézés

09.
04.
13:03
A kamurendőr 3,5 millió forintot nyúlt le egy nyugdíjastól

A kamurendőr 3,5 millió forintot nyúlt le egy nyugdíjastól

A csalók magukat rendőrnek kiadva szedik áldozataikat.

Szerző(k): T. E.
09.
03.
20:11
Így működik Rogán Antalék nagy reménysége, tettünk egy próbát

Így működik Rogán Antalék nagy reménysége, tettünk egy próbát

Szeptemberben indult el a Digitális Állampolgárság Program Magyarországon. A rendszer ugyan nem zökkenőmentes és jelenleg a regisztráció sem a leggyorsabb, de nem használhatatlan.

Szerző(k): Zádori Bence
08.
30.
11:53
Kastélyt bérelne? Első lépésként fizessen 10 millió forintot

Kastélyt bérelne? Első lépésként fizessen 10 millió forintot

A kérelem beadásának összegét Lázár János minisztériuma teszi zsebre.

Szerző(k): T. E.
08.
21.
06:07
Történelmi esemény következik: egy új világ vár ránk

Történelmi esemény következik: egy új világ vár ránk

A privátbanki ügyfelek ötödének még mindig fontos a személyes ügyintézés, kiemelt szerepet kap az elvárások között a perszonalizáció is. A fiatalabb generációk nagyobb vagyonnövekedésre számítanak, mint az X- vagy a baby boomer korcsoportok. Karagich István, a Blochamps Capital ügyvezetője lapunk kérdésére elmondta: a történelem legnagyobb vagyonátadása fog lezajlani a következő 15-20 évben.

Szerző(k): Horváth Balázs
08.
10.
15:30
Már családtag a Gondosóra, több mint 22 ezer életet mentett meg

Már családtag a Gondosóra, több mint 22 ezer életet mentett meg

A Gondosóra program indulása óta több mint 22 ezer életet mentett meg, és 360 ezer esetben nyújtott segítséget - ismertette a miniszterelnök főtanácsadója.

Szerző(k): L. K.
08.
06.
19:35
Akkor is benyeli az állam a 10 milliót, ha nem jut kastélyhoz az igénylő

Akkor is benyeli az állam a 10 milliót, ha nem jut kastélyhoz az igénylő

A Lázár János vezette Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) társadalmi egyeztetésre bocsátott rendelete pusztán a kapcsolódó dokumentáció vételárára terjed ki.

Szerző(k): Z. B.
08.
03.
14:52
Kormányablak: elmondták a magyarok a véleményüket

Kormányablak: elmondták a magyarok a véleményüket

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott az ügyintézést követően. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala - derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből, amely részleteit szombaton közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM).

Szerző(k): L. K.