A Barbie úgy tűnik, hogy ezen a hétvégén legyőzte az Oppenheimert, hiszen özönlöttek a filmrajongók, hogy Margot Robbie-t lássák a Mattel műanyag babájaként feltűnni, bár úgy tűnik, hogy mindkét film jobban teljesít, mint azt a stúdiók remélték.
A stúdió-előrejelzések szerint Greta Gerwig filmje 155 millió dolláros hazai nyitóhétvégére számíthat, míg Christopher Nolan atombomba-eposza 77 millió dolláros bevételre.
Nemzetközi szinten
- a Barbie további 120 millió dollárral számol, így a film összbevétele 275 millió dollárra rúg,
- míg az Oppenheimer 89 millió dollárral számol, ami 166 millió dolláros bevételt jelent.
Ez az Insider szerint azt jelenti, hogy a Mattel-univerzum első része több mint 100 millió dollárral fogja megelőzni Christopher Nolant.
A Barbie dominanciája és Nolan táborának csalódottsága részben a Warner Bros döntésének köszönhető, vagyis azért, mert a Barbie-t ugyanazon a napon mutatták be, mint a Universal Pictures az Oppenheimert. Az időzítés viszont nem úgy tűnik, hogy ártott volna a filmek sikerének.
A Barbenheimer-jelenség
Sőt, a Barbenheimer a közösségi médiában olyan jelenséggé vált, hogy néhány mozilátogató azt tervezi, hogy mindkét filmet egymás után nézi meg.
A jelentések szerint mintegy 200 ezer ember foglalt jegyet ugyanazon a napon mindkét filmre.
A Barbie nézőinek 68 százaléka nő, míg az Oppenheimer nézőinek 64 százaléka férfi filmrajongó volt a premierek hétvégéjén.