És? – ennyi volt a buszvezető válasza arra, amikor az utas megkérte, hogy tegye le a telefont, mert sokan vannak a fedélzeten. Végül a Blikk olvasója végül bement Örs vezér terén, a buszsofőrök számára kialakított pihenőhelyre, hogy megkérdezze, hol tehet bejelentést az ügy kapcsán. Ott azt a választ kapta:

Azt csinálunk, amit akarunk. Úgy is kevés a buszsofőr, szóval lesz*rom a dolgot.

Az utasok biztonságot akarnak.

Én rendesen megveszem a bérletemet minden hónapban. Jogom van ahhoz, hogy úgy üljek fel a buszra, hogy biztonságba érezzem magam, és tudjam, haza is érek a családomhoz – fogalmazott az utas, aki nem hagyta magát.

A BKV közzétette az erről szóló jogszabályt, miszerint:

„A telefonhasználatot a KRESZ egyértelműen szabályozza, és ha egy járművezető a KRESZ-t megsérti, az minden esetben szankciót von maga után, a szabálysértés súlyához igazodva. Ezért társaságunk a szükséges munkáltatói intézkedést megteszi. A BKV mintegy 2000 autóbusz-vezetőt, 300 trolibuszvezetőt, 950 villamosvezetőt és 330 metróvezetőt foglalkoztat. Még ilyen hatalmas létszám mellett is egyedi esetről van szó, a munkatársainkra egyáltalán nem jellemző a hasonló viselkedés. Időszaki oktatásaink során kiemelten foglalkozunk a KRESZ-szabályok minden körülmények közötti betartásával.”