A Sameday csomagküldő szolgálat működése az utóbbi hetekben drámaian romlott, a Facebookon létrehozott „Sameday károsultak csoportja” tagjai arról számolnak be, hogy

  • a megrendeléseik több, sokszor legalább három hete késnek;
  • az ügyfélszolgálat se e-mailben, se telefonon nem reagál;
  • van, aki kap egy értesítést, hogy kihozzák a csomagját, de az mégsem jön ki, a futár pedig elérhetetlen;
  • van, akinek azt jelzi a rendszer, hogy kiszállították a megrendelését, de nem kapott semmit;
  • mások pedig a megrendelttől teljesen eltérő csomagot kaptak.

A csoport tagjai a tapasztalatok megosztása mellett keresik a megoldásokat is, felmerült, hogy 

A Telex megkeresésére

a csomagküldő szolgálat elismerte a kiszállítási nehézséget, de mint írta, ez átmeneti.

Magyarázatként hozzáfűzte:

ideiglenesen üzemeltetési és ügyfélszolgálati nehézségekkel nézünk szembe az őszi, a szezonra nem jellemző kedvezmények által okozott csomagdömping és a korábbi akvizíciók miatt jelenleg is zajló konszolidációs folyamatok miatt.

A problémák megoldása érdekében a cég intézkedéseket tervez, mint például

  • hosszabb munkanapok
  • extra műszakok bevezetése
  • és az ügyfélszolgálat megerősítése.

A Sameday már több éve működik Magyarországon, eddig jelentős veszteségeket könyvelt el, amelyeket a terjeszkedési tervei és a legutóbbi felvásárlások is súlyosbítottak. De nemcsak a romániai cég, hanem más csomagküldő szolgálatok, mint a Packeta is hasonló problémákkal küzdenek, amelyeket a megnövekedett rendelésforgalom és a raktározási nehézségek okoznak.