A napokban írtuk meg, hogy a Hell Energy Magyarország Kft. nagyjából 2-3 hétre felfüggeszti a B-vitaminokat is tartalmazó Hell energiaitalok gyártását az Európában tapasztalható B-vitamin-hiány miatt.

A leállás csak a Hell energiaitalokat érinti, a vállalat portfóliójának többi terméke – az Ice Coffee, a XIXO és a FloeWater – továbbra elérhető lesz.

Jól megy a biznisz

Az energia- és üdítőitalokat gyártó csoport adózott eredménye 137,8 százalékkal, 13,72 milliárd forintra emelkedett 2024 első fél évében az egy évvel korábbihoz képest. Az értékesítési volumen éves szinten 14,1 százalékkal, 721 millió darabra nőtt, ezáltal

a cégcsoport nettó árbevétele 22 százalékkal, 97,03 milliárd forintra emelkedett.

Reklámarcot váltottak az akciókirály betegsége miatt

Februárban jelentette be a cég, hogy legújabb globális kampányában napjaink egyre ismertebb színészét, Michele Morronét láthatjuk. Az olasz színészt főleg a netflixes 365-filmek főszereplőjeként és a Dolce & Gabbana-kampány arcaként ismerhetjük.

Mint ismert, korábban Bruce Willis öt éven át volt az energiaital reklámarca, a Hell azután is kitartott mellette, hogy a sztár 2022-ben betegsége miatt visszavonult a színészettől. A cég bízott a gyógyulásában és a visszatérésében, de mára nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem fog megtörténni.

Házasság az Aldival

Igazi szenzáció volt, amikor tavaly arról tájékoztatott a vállalat, hogy

az Aldi nemzetközi beszállítója lett a Hell Energy, így négy európai országban kezdik értékesíteni a magyar cég termékeit.

Az akkori, több mint 16 millió palackra szóló megrendelés annak az eredménye volt, hogy az Aldi nem csupán Magyarországon, hanem nemzetközileg is egyre nagyobb piaci lehetőséget szeretne biztosítani a kiváló magyar termékeknek – közölte Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.