A Xiaomi mellett egy másik vezető ázsiai tech cég, a Huawei is beszállt a járműiparba. A világ egyik első számú okostelefon-gyártójaként ismert vállalat három autómárkában is partnerként működik közre és már készülőben van a negyedik brand.
A Huawei-el együtt működő Seres márka elsősorban az úgynevezett SUV-kre – városi használatra alkalmas terepjárók – specializálódott, a Chery a középkategóriát képviseli, a BAIC pedig már a felsőosztály modellek gyártására fókuszál.
Ezen márkák fölé érkezik a Huawei és JAC együttműködéseként megvalósuló új, egyelőre névtelen brand. Ami luxusautók előállítására törekszik majd – írja a Totalcar.
Yu Chengdong, a Huawei autós részlegének vezetője szerint:
Ez egy milliomos-szintű autó lesz, abszolút felsőkategóriás. A kitűzött céljaink messze meghaladják a Maybach-ot és a Rolls-Royce Phantomot.
Sajtóértesülések alapján az új márka első autója egy tisztán elektromos szedán lehet.
2024 utolsó negyedévében mutathatják be az egyelőre névtelen modellt és várhatóan 50 millió forintos áron lesz kapható.
Yu Chengdong elmondta: a Huawei a felhasználói élmény és elégedettség, a minőség, illetve az ügyfélszolgálat terén, telefongyártóként szerzett tapasztalatait is áttudja ültetetni az autóiparba.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Kitálalt a mérnök, ennyi ideig maradnak állva a panelházak

Nem cáfolták a titkosszolgálatot: Putyinék érzékelőkkel kémlelhetik a brit tengeralattjárókat

Itt a fordulat! Európa vezető országa sem támogatja Ukrajna EU-s csatlakozását

Furfangos módszerrel ússzák meg a tranzakciós díjat

Ezermilliárd forintot érő arany van a Balatonban, mégse bolygatná a kormány

Mai fiatalok: a legújabb okostelefon helyett inkább az utazást választják

Túrázók zuhantak a mélybe a Mátrában és Visegrádnál

Történelmi üzlet: magyar cégek is részt vehetnek a szaúdi digitális átállásban

Nyakunkon a friss jövedelemadatok, de ettől aligha tér magához a magyar gazdaság
