Talán nem is gondolnád, hogy milyen nagy szerepe van annak, hogy egy termék milyen módon van becsomagolva, pedig ez gyakran döntő tényező lehet az eladásban.
Számos pontot figyelembe kell venni a csomagolás tervezésekor, a design és praktikum mellett a hatósági előírásoknak is meg kell felelnie.
A csomagolás tehát nem csak a termék védelmére és vonzóvá tételére korlátozódik, hanem hatással lehet a vásárlói élményre, az eladásokra és a környezetvédelemre is.
Reméljük, hogy új epizódunk segít jobban megérteni a termékcsomagolás fontosságát és szerepét az értékesítésben.
Vendégeink: Tulcsik Zsófia (Spice Communications kreatív ügynökség, ügyfélkapcsolati igazgató), Sarkadi Katalin (Funky Forest Kft., marketingvezető), Németh Károly (SPAR Magyarország Kft., marketingvezető)
Műsorvezető: Mantz László