Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy bizonyos szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek informatikai rendszerünk fejlesztése miatt – áll a CIB Bank honlapján arról, hogy

február 22-én 14 órától február 23-án 20 óráig az elektronikus csatornáikat érintő rendszerfejlesztést hajtanak végre.

egyes szolgáltatások nem, vagy korlátozottan lesznek elérhetők, ezek:

  • visszahíváskérés, 
  • fióki időpontfoglalás,
  • a panaszbejelentés,
  • a hitelkalkulátorok,
  • az online hiteligénylés

A kiesés alatt a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás nem lesz elérhető, ennek következtében:

  • nem tud átutalási megbízást indítani, jóváhagyni,
  • az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása nem lesz elérhető,
  • a számlatörténet, egyenleg és egyéb adatok, dokumentumok ellenőrzése nem lesz lehetséges,
  • a bankkártyával kapcsolatos műveletek – limitmódosítás, átmeneti kártyablokkolás, virtuális kártya rögzítése nem lesz elvégezhető, valamint a kártyájával végzett tevékenységekkel kapcsolatos push üzenet nem érkezik meg,
  • a befektetési funkciók nem lesznek elérhetőek,
  • a Mobilalkalmazás regisztrálása és újraregisztrálása nem lesz lehetséges,
  • a withkey tokent igénylő szolgáltatások (például TAK generálás) nem lesznek elérhetők.

A kiesés ideje alatt a CIB kártyákkal végzett ATM, POS tranzakciók elvégezhetők. Amennyiben a kiesést megelőzően készített Online Vásárlási Kártyakódot, és bankfiókban rendelkezett a folyamattal kapcsolatban telefonszám rögzítéséről, az online vásárlás jóváhagyásához szükséges kód SMS-ben fog megérkezni.

A CIB Bank azt kéri:

  • az értéknapos utalásokat a kiesés ideje előtt rögzítsék be és hagyják jóvá,
  • amennyiben ebben az időszakban tervez valaki nagyobb összegű online kártyás vásárlást, azt ütemezze át, amennyiben lehetséges a kiesés előtti időszakra,
  • a zavartalan bankkártya-használat érdekében biztosítson megfelelő fedezetet a bankszámláján, valamint gondoskodjon a megfelelő kártyalimitek beállításáról.

A csalók 90 százaléka pofára esik már az Ersténél

Nagy divatja van a csalásoknak. A különböző hamis applikációk, a mesterséges intelligencia és az emebri jóhiszeműség is a kezükre játszik. Az Erste mérése szerint lassan múlt időbe tehető a banki átutalásokkal történő csőbehúzás, méréseik szerint ezek 90 százalékát időben leállítják. Itt vannak a részletek >>>