Tegnap, február 21-én a W62498 járatszámú, 21:55-kor induló Dubaj – Budapest Wizz Air járat utasai minden probléma nélkül becsekkoltak – kezdi a beszámolót az Utazómajom.
Időben megkezdődött a beszállítás, de a gép mégsem indult. Egy óra várakozás után közölték, hogy tankolni kell a gépet, majd később
A KAPITÁNY JELEZTE, HOGY NEM MŰKÖDIK MEGFELELŐEN AZ ÜZEMANYAG-MÉRŐ, EZÉRT NEM SZÁLLHATNAK FEL.
Újabb várakozás következett, hátha sikerül megjavítani a gépet, de nem jártak sikerrel.
Több pletykát hallottunk, hogy nem is az üzemanyaggal volt a probléma, de ezt nem tudjuk megerősíteni
– jelezte az utazásközvetítő portál egyik olvasója.
Leszállították az utasokat a gépről, majd egy órán keresztül összevissza terelgették őket. Teltek-múltak az órák, többen a földön aludtak, köztük gyerekes családok is.
MINDENKI NAGYON FESZÜLT ÉS IDEGES VOLT, FŐLEG AZ INFORMÁCIÓHIÁNY ÉS A FÁRADTSÁG MIATT.
A helyi földi kiszolgálók azt közölték, hogy
a Wizz Air-es kollégák nem mernek az utasok elé állni,
velük pedig hiába kiabálnak, ők mindent megtesznek.
Az egyik panaszos ezek után saját pénzén szállodai szobát foglalt magának, azonban a repülőtérről nem engedték ki, és olyan helyre terelték őket, ahol nem volt étterem vagy büfé, így víz és étel nélkül kellett várakozniuk.
Szombatra virradó hajnali 3-kor végül a Wizz Air is hallatott magáról, küldött egy emailt az utasoknak, amelyben egy hotelhez vezető link volt, ahol mindenki tudott magának szobát foglalni. Az Utazómajom legutóbbi információi szerint itt tartott a magyarok dubaji kálváriája.
Frissítés!
Cikkünk megjelenését követően a Wizz Air közleményt juttatott el szerkesztőségünkhöz, amit ezúton változtatás nélkül teszünk közzé:
"A Wizz Air február 21-i Dubajból Budapestre tartó járatánál a tankolás során technikai probléma lépett fel a földi kiszolgálóegység mérőműszerében, így az általuk visszaigazolt, és a repülőgép műszerei által mutatott üzemanyag mennyiség nem egyezett. Ennek következtében a biztonsági előírásoknak megfelelően a felszállás nem volt lehetséges, és az utasokat le kellett szállítani.
A Wizz Air azokat az utasokat, akik közvetlenül a légitársaság felületein (honlap és applikáció) keresztül intézték foglalásukat, folyamatosan tájékoztatta a kialakult helyzetről és fejleményekről emailben és SMS-ben is. A Wizz Air az utazási irodákat is tájékoztatta a helyzetről, arra azonban nincs rálátása, hogy azok hogyan és mikor továbbítják az információt az ügyfeleiknek.
A légitársaság azonnal intézkedett, hogy szállást biztosítson, és az átütemezést követően másfél órán belül a szállodai foglalás adatait személyre szólóan, az utasok által megadott elérhetőségeken kiküldte számukra, akik 55 hotelszoba-foglalást el is fogadtak.
Akik saját maguk intéztek szállást, azok számára mind a szálloda, mind az odautazás költségeit a Wizz Air ésszerű mértékig megtéríti. Ezen felül minden érintett a jogszabályoknak megfelelően kártérítést igényelhet az útjára.
A járat a tervek szerint este 7-kor száll le Budapesten. Az okozott kellemetlenségért a légitársaság elnézést kér."
Kapcsolódó
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Felborogatják az amerikai termékeket a boltokban, durvul az európai bojkottmozgalom

Gyerekrablók tartják rettegésben az országot, kitört a pánik

Magyarországon bujkáló ismerős arc tűnik fel a MNB-s kavarásban

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Már megint a nyugdíjkorhatár emelésének réme fenyeget

Elképesztő újítást vetett be a Windows: szó szerint elképesztő

Megszűnnek a csekkek és utalványok, minden kifizetés elektronikus lesz

Döntöttek: a nőket is behívják kötelező katonai szolgálatra
Kína rettenetes új fegyvere átírhatja a partraszállás szabályait
