Idén 10. alkalommal ismerte el a kiemelkedő kereskedők munkáját a Trade Magazin. Az Év Kereskedője 2024 versenyen olyan üzleteket, üzletláncokat díjaztak, amelyeknél az értékesítési koncepció a a külső és a belső bolti megjelenéssel, a dizájnnal, a személyzettel, a kiszolgálással, a célcsoport igényeivel, valamint az árubemutatással is szinergiát képez és mindez a kommunikációjukban is visszaköszön.
A pályázók közül a Lidl Magyarország bizonyult a legsikeresebbnek, az ünnepélyes díjátadón a Budaörsi úti áruháza nyerte el „Az év diszkont üzlete” elismerést, emellett „Az év diszkont üzletláncának” választották, valamint kiérdemelte „Az év üzletlánca” címet is. Mindemellett az áruházlánc a Mars különdíjában is részesült.
„Idén ünnepeljük a Lidl Magyarország 20. születésnapját és ennek tükrében különösen megtisztelő, hogy ilyen elismerésekben részesülhettünk. Két évtizede dolgozunk azért, hogy vásárlóinknak mindig a legjobbat nyújthassuk. Hálásak vagyunk munkavállalóink és partnereinknek erőfeszítéséért, valamint vásárlóinknak, akik folyamatosan kitüntetnek minket bizalmukkal a mindennapokban. Nélkülük nem tudtuk volna mindazt elérni, ahol most tartunk” –
mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl Magyarország pályázati anyagában részletesen bemutatta:
- működését;
- kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait;
- széles, minőségi termékkínálatát;
- a hazai beszállítókat támogató programját;
- munkáltatói márkáját;
- fenntarthatósági törekvéseit,
- valamint beruházásait.
A pályázatokat 15 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.