Christina Janzer, a Slack kutatási és elemzési alelnöke szerint senki sem szereti azt a helyzetet, amikor megérkezik a nyaralásból és több száz e-mailt kell elolvasnia mielőtt munkához látna. A Slack mesterséges intelligenciájának köszönhetően azonban többé nem kell órákat töltenie az összes levél e olvasásával – írja a Le Monde. Egyetlen kattintással hozzáférhetővé válnak a szálak az összefoglalókban.
A szakember meggyőződése, hogy az ilyen típusú innováció bevezetése, amelyet a kommunikációs platform február 14. óta terjeszt ügyfelei között, időmegtakarítást és jobb minőségű kommunikációt tesz lehetővé az alkalmazottak között.
A munkavállalókkal végzett vizsgálataink szerint a megbeszélések fele lemondható anélkül, hogy rossz következményekkel járna a vállalat számára
– teszi hozzá a Slack's Workforce Lab vezetője.
Miközben a vállalkozások mesterséges intelligencia-alapú megoldásokat keresnek, a kommunikáció a házon belüli alkalmazások egyik egyre fontosabb szempontja.
A vállalatok érezték, hogy sürgősen ki kell dolgozniuk saját mesterséges intelligenciájukat
– mondta Yann Ferguson, a Digitális Tudományok és Technológiák Nemzeti Kutatóintézetének kutatója, aki azt is hangsúlyozta, hogy ez az adatok védelme érdekében is fontos.
A TotalEnergies, amely hat hónapja indította el a tesztfázisát 300 alkalmazottal, február 27-én bejelentette, hogy a Copilotot a Microsoft 365-höz telepíti az összes dolgozója számára. A csoport úgy döntött, hogy 2024-ben minden alkalmazottját kiképezi ezen új eszközök használatára.