Netflix 2017-ben még azzal kampányolt, hogy a „szeretet az, ha megosztod a jelszavad.″ Nos, azóta a vállalat véleménye a telítődő piac miatt megváltozott, és tavaly azt lengette be, hogy szigorítani fogja a jelszómegosztást.

Habár amerikai tőzsdei szakemberek arról beszéltek, hogy a fiókmegosztás megállíthatja az előfizetők számának növekedését, a Netflixnek valahogy sikerült rácáfolnia erre: az MTI azt írja, hogy júniusban kétszer többen fizettek elő a szolgáltatásra. Aztán júliusban ez ismét 25,7 százalékkal csökkent, azonban a 2,6 millió új regisztráció így is emelkedést jelent.

Az Antenna nevű elemző cég adatai szerint az új felhasználók 23 százaléka választotta a szolgáltató olcsóbb, reklámokkal támogatott csomagját.

Miután a koronavírus-járványt követően felhígult a streaming piac – ahol a Warner Bros, az Amazon és a Disney is felzárkózott –, a Netflixnek meg kellett küzdenie az új előfizetők megnyerésével és a régiek megtartásával.

Bejött a Netflix jelszómegosztása

Hatalmas kiugrást hozott az új előfizetők számában a streaming szolgáltató szigorítása. Nagyobb kiugrást tapasztaltak, mint a világjárvány kezdeti időszakában. Várhatóan a Netflix sikerén a többi platform is felbuzdul.
Bővebben--->