O'Leary Reutersnek adott interjújában elmondta, a Boeing ígéretet tett arra, hogy az év végére növeli a teljesítményét, ami azért lassult le, mert január 5-én egy 737 MAX 9-es sugárhajtású repülőgép ajtaja kizuhant, ezért megerősítették a szabályozási ellenőrzést. Az Economx korábban arról is írt, hogy a vállalat a második negyedévben és az első félévben is nettó veszteséget könyvelt el, miután a repülőgépeit idén rengeteg minőségi hiba érte.

A Ryanair öt repülőgépet kapott júliusban a tervezett hét helyett, és úgy tűnik, hogy az augusztusra tervezett 10-ből csak ötöt kap.

Az utasok jobban, a Ryanair rosszabbul járt az olcsóbb jegyekkel

A vártnál kisebb nyereséget termelt az ír fapados légitársaság az első pénzügyi negyedévében. Erről itt olvashat többet >>>

A Ryanairnek már 150 rendelése van a MAX 10-re, a 737-es család legnagyobb repülőgépére, és további 150-et tervez, az első szállítások 2027-ben esedékesek. O'Leary elmondta, hogy a kisebb MAX 7-eseket ez év végéig kellett volna szállítani, de ez úgy tűnik, 2025 első felére csúszik.

Kivonulással fenyeget a Ryanair, puffogtat rendesen

Most a németeket csuklóztatja a Ryanair, amely azzal fenyeget, hogy durva járatcsökkentésbe kezd, ha nyugati partnerünknél nem vonják vissza a megemelt iparági adót. Az Economxnak nyilatkozó szakértő szerint a fapados cég megszokott módon csak puffogtat, bár a piac túladóztatása megkérdőjelezhető kormányzati gyakorlat. Itt vannak a részletek >>>