A Sameday logisztikai menedzsere szerint lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
A cég október közepén ideiglenesen üzemeltetési és ügyfélszolgálati nehézségekkel nézett szembe az őszi, a szezonra nem jellemző kedvezmények által okozott csomagdömping és a korábbi akvizíciók miatt zajló konszolidációs folyamatok miatt.
Egy rendkívül komplex projekten van túl a cég, de már az utolsó fázisnál járnak, kisebb finomítások vannak hátra – jelezte Bokodi Árpád, a Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni – hangsúlyozta.
A társaság mostanra bebiztosította a szezont, azonban a csomagok sikeres célba juttatása érdekében azonban szükség van a vásárlói tudatosságra, a pontos adatokra, és a csomagok gyors átvételét biztosító automatákra:
- Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
- A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday országos lefedettségű csomagautomata-hálózatában jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét vásárlók és szerződött partnereink számára.”