Egy friss kutatási jelentés feltárta, hogy a Temu leghűségesebb vásárlói az 59 év felettiek, őket pedig szorosan követik az X generáció tagjai.
Az egyik ilyen vásárló arról beszélt a Business Insidernek, hogy azért szereti a Temut, mert az ottani termékek emlékeztetik őt a késő esti reklámokban látott dolgokra.
Egy másik pedig azt mondta, hogy Temu kitölti a Bed Bath & Beyond bezárása után hagyott űrt, ahol a pénztárban mindenféle olyan kütyüt talált, amelyek létezéséről nem is tudott.
A Z generáció tagjai azonban már nem állnak ennyire pozitívan a kínai webáruházhoz, szüleiket a „Temu áldozatainak” nevezik a TikTokon.
A Temu milliárdokat költött arra, hogy megvesse a lábát a piacon, a The Wall Street Journal szerint az alkalmazás az ötödik legnagyobb digitális reklámköltő volt 2023 utolsó három hónapjában.
Durva vádakkal illették a Temut, tiszta vizet öntött a pohárba a webshop
A hazai e-kereskedőket tömörítő szövetség a múlt héten döntött úgy, hogy versenyhivatali beadvánnyal fordul a GVH-hoz a kínai webshop jogsértései miatt.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!