A spanyol bank tavaly indította el „Louder Together” nevű versenyét, amelynek célja egy nemzetközi zenei együttes létrehozása – méghozzá a TikTokon keresztül. Az akció keretében hét ország, köztük Argentína, Brazília, Spanyolország, Portugália és Mexikó fiatal tehetségei versenyezhettek azért, hogy a zenekar tagjai lehessenek – írta meg a Finextra.

3 500 fiatal jelentkezett saját dallal úgy, hogy a TikTokon a #loudertogether címkével zenés videót töltött fel. A Banco Santander zsűrije öt győztest választott ki, ők Barcelonába utazhattak, ahol közösen készítettek egy dalt és egy videóklipet.

A videót csak a YouTube-on egy nap alatt több mint 60 ezren nézték meg.

A kampánnyal a Santander nem csak a pénzügyi szolgáltatásait tudta ezzel népszerűsíteni, hanem arculatot is váltott, a fiatalok felé nyitott.

Görcsösen ragaszkodnak a készpénzhez a fiatalok, nagyon megégethetik magukat

Annak ellenére növelték a milleniálok a készpénzben tartott megtakarításaik mértékét, hogy optimistábbak voltak a gazdaságot, a jövedelmeiket, az élethelyzetüket és a befektetéseiket illetően. Erről itt írtunk részletesebbeb >>>