Védjegybejelentési kérelmet adott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalához a „Jó hír” kifejezésre, illetve a hozzá kapcsolódó kormányplakátokról jól ismert ábrára a Miniszterelnöki Kabinetiroda – írta meg a G7.

A kormány januárban indította el új kommunikációs kampányát, ebben amit bejelenetnek azt jó hír címszó alatt teszik. Sőt, a kormány honlapján külön aloldala is van a jó híreknek.

Rogán Antal minisztériuma a hirdetések és reklámozási szolgáltatások esetében védetné a jó híreket, de ez nem jelenti azt, hogy más nem használhatja a jövőben a kifejezést.

Január óta elöntötték az utcákat a „jó hír” feliratú jól ismert kék hátterű plakátok, ezt a kék hátterű ábrát védetné le a tárca.

Ilyen és ehhez hasonló plakátok jelentek meg a köztereken
Ilyen és ehhez hasonló plakátok jelentek meg a köztereken
Kép: Economx, Hartl Nagy Tamás

A Miniszterelnöki Kabinetiroda évek óta a hirdetési piac legnagyobb szereplője. 2024 őszéig őszig nyolc év alatt 257 milliárd forintot költöttek el kampányokra.

Tavaly év végén néhány hét alatt négy közbeszerzést is kiírtak, összesen 12,2 milliárd forint értékben. A rogáni propagandaköltés 2016 óta már jóval 270 milliárd forint felett jár.

Átalakította Orbán Rogán szerepét, másokhoz kerültek a technikai ügyek

A kormánytagok feladatinak újraosztásával a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter szerepe módosult: az eddig általa felügyelt technikai és operatív ügyek más miniszterekhez kerültek, míg ő az általános politikai koordinációra összpontosíthat. Erről  itt olvashatnak többet >>>