A vártnál jobban fogy a Xiaomi új elektromos járműve, így annak ellenére kerültek közelebb a nullszaldóhoz, hogy a Tesla árai alatt maradtak.
A kínai cég április 20-ig több mint 70 ezer megrendelést kapott elektromos SU7 szedánjára, ami közel áll a vállalat idei teljes éves szállítási céljához – mondta Lei Jun vezérigazgató kedden a befektetőknek a CNBC beszámolója szerint.
A Xiaomi március végén adta ki az SU7-et, körülbelül 4000 dollárral olcsóbban, mint a Tesla Model 3.
A Citi elemzői jelentésükben arról írnak, hogy az áttörés akkor valósulna meg, ha az éves eladások elérnék a 300-400 ezret.
Az elemzők jelenleg arra számítanak, hogy a Xiaomi idén 100 ezer, jövőre 200 ezer, 2026-ban pedig 280 ezer autót fog szállítani.
Lei Jun arról is beszélt, hogy a Xiaomi sokat fektetett be az elektromos autókkal kapcsolatos vállalkozásába, mivel a hosszú távú ambíciói közé tartozik, hogy a világ öt legnagyobb autógyártója közé kerüljön, azonban a következő három évben a cég teljes mértékben a hazai piacra kíván koncentrálni.