Tim O'Sullivan MRICS, a CBRE magyar tőkepiaci vezetője az MTI-hez eljutatott közleményben hangsúlyozta, az Aréna Pláza eladása nem csak azért fontos, mert egy rendkívül komplex és meghatározó ügylet a magyar piacon, de egy újabb jelentős nemzetközi befektetési társaság megjelenését is jelenti.
Kitért arra is, hogy a tavalyihoz hasonlóan idén is erős évre számítanak, a várakozások szerint év végére közel 1,7 milliárd eurónyi tőke érkezhet a hazai kereskedelmi ingatlanpiacra.
Az Aréna Pláza 2007-ben épült a Keleti pályaudvar szomszédságában, az évente mintegy 10 millió látogatójával és 100 százalékos bérbeadottságával Budapest egyik legsikeresebb bevásárlóközpontja. A plázát olyan vezető nemzetközi márkák bérlik, mint például a Bershka, a H&M, az IMAX Cinema City, a KFC, a Massimo Dutti, a McDonald's, a Media Markt, a New Yorker, a Peek & Cloppenburg, a Pull & Bear, a Sports Direct, a Starbucks, a Stradivarius, a Tesco és a Zara - közölte a CBRE.