A Lindt édességgyártó vállalat húsvét előtt merész újítással rukkol elő, amely forradalmasíthatja a csokoládépiacot: a népszerű csokoládényusziját táblás formában dobja piacra „arany nyuszi tömb” néven Ausztráliában. Ezzel az innovatív lépéssel a gyártó egy teljesen új formátumot vezet be, de megőrzi azokat a klasszikus ízeket, amelyek az üreges nyuszit világszerte ikonikussá tették – írja a Pénzcentrum a DailyMail beszámolója nyomán.
Az arany csomagolásban kapható, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszített csokoládényuszi táblás változatát már nagyon várják az ausztrál fogyasztók.
Kapcsolódó
Az Arany Nyuszi 1952 óta van a piacon
Az 1800 forint értékű Gold Bunny Block bevezetése mögött álló döntést egy olyan tanulmány eredményei alapozták meg, amelyet a csokigyár végzett annak érdekében, hogy feltárja az ausztráliai fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáit. A kutatás rámutatott, hogy a lakosság inkább saját fogyasztásra vásárol csokoládét, mintsem ajándékba adnák azt.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Észbe kapott Oroszország, Putyin Hszi Csin-pinggel tárgyalna

Meglepő helyről kaptak 30 tonnányi napi segítséget a magyar kórházak és vállalatok

Mindenki megőrül a ChatGPT új funkciójáért, ami mostantól ingyenes

Megjelent egy új várólista-protokoll: betegek tízezreinek változhat meg az élete

A magyar vizsla jövője a tét

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-prognózist

Új Bónusz Állampapírok érkeznek, sokan nem fognak örülni

Újabb járvány söpör végig Magyarországon: tömeges állatvágások és határzárak kísérik a rejtélyes vírust

Ezért érdemes átugrani az osztrákokhoz egy hosszú hétvégére
