A Lindt édességgyártó vállalat húsvét előtt merész újítással rukkol elő, amely forradalmasíthatja a csokoládépiacot: a népszerű csokoládényusziját táblás formában dobja piacra „arany nyuszi tömb” néven Ausztráliában. Ezzel az innovatív lépéssel a gyártó egy teljesen új formátumot vezet be, de megőrzi azokat a klasszikus ízeket, amelyek az üreges nyuszit világszerte ikonikussá tették – írja a Pénzcentrum a DailyMail beszámolója nyomán.
Az arany csomagolásban kapható, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszített csokoládényuszi táblás változatát már nagyon várják az ausztrál fogyasztók.
Az Arany Nyuszi 1952 óta van a piacon
Az 1800 forint értékű Gold Bunny Block bevezetése mögött álló döntést egy olyan tanulmány eredményei alapozták meg, amelyet a csokigyár végzett annak érdekében, hogy feltárja az ausztráliai fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáit. A kutatás rámutatott, hogy a lakosság inkább saját fogyasztásra vásárol csokoládét, mintsem ajándékba adnák azt.