A 102 éves luxusautógyártó leváltja a korábbi, csupa nagybetűs logóját, ezzel tükrözve a modernizmust ünneplését – írja a CNN.

A Jaguar, amely talán leginkább a drága versenyautóiról és luxusszedánjairól ismert, az Egyesült Államokban egyetlen modellre, az F-Pace SUV-ra korlátozta eladásait, a brit piacon pedig teljesen leállította az autóértékesítést. A vállalat azonban új vizekre evez, és most elektromos járműgyártóként próbálja újra megállni a helyét.

A vállalat az első elektromos járművet a tervek szerint 2026-ban kezdi el gyártani.

A különleges logón egy egyedileg tervezett betűtípus is látható. Az aranyszínű Jaguar szóból azonban a „G” és az „U” betűk hiányozni fognak, mivel a vállalat szerint csak így érhető el a nagy és kisbetűk vizuális harmóniájának zökkenőmentes keveredése.

Jaguar
A vállalat új logója
Kép: Jaguar
A Jaguar márkajelzésének további változásai közé tartozik az újratervezett, „Leaper” névre keresztelt, ugráló vadmacska logó, valamint egy új monogram, amely a márkanévben szereplő „J” és „R” betűket foglalja magába.
Forrás: Jaguar
Kép: Jaguar
Ez egy olyan újragondolás, amely visszaadja a Jaguar lényegét, azokat az értékeket, amelyek egykor annyira megszerettették a márkát, de így a mai közönség számára is relevánssá teszi

 - mondta Gerry McGovern, a Jaguar Land Rover kreatív vezetője.

Azt, hogy a márkát eddig meghatározó jellemzők hogyan is fognak kinézni az új autókon, csak a Miami Art Week december 2-i rendezvényén leplezik le. 

76 éves Jaguart zúzott le egy magyar nő, nem csoda, hogy kapta az ívet

Tökéletes példában mutatta meg a magyar autós, miért veszélyes vezetés közben telefonozni.
Bővebben>>>