A Biden-kampány által működtetett Biden-Harris HQ vasárnap este, a Super Bowlra időzítve tette közzé első TikTok-posztját, amelyben Joe Biden elnök futballtémájú kérdésekre válaszolt.
A döntés, hogy az amerikai elnök csatlakozik a közösségi médiaplatformhoz, a vállalat kínai tulajdonosi hátterével kapcsolatos fokozott ellenőrzés közepette született. Mindkét párt kongresszusi vezetői biztonsági aggályokra hivatkozva a TikTok betiltását követelték – írja a Politico.
A Fehér Ház tavaly 30 napot adott a szövetségi ügynökségeknek, hogy töröljék az alkalmazást minden kormányzati eszközről.
Az államok többsége pedig betiltotta a TikTokot a kormányzati eszközökön. A Biden-kampány lépésére azért került sor, mert az elnök nehezen tudta elnyerni a fiatal szavazók tetszését, akik a Demokrata Párt bázisának alapvető részét képezik.
Óvintézkedésre azért szükség volt
Biden kampánytanácsadói azt mondták, hogy fejlett biztonsági óvintézkedéseket tesznek az alkalmazás körül. A ByteDance, a TikTok anyavállalata azt nyilatkozta, hogy az alkalmazás nem a kínai kormány tulajdonában vagy annak ellenőrzése alatt áll.
A Super Bowl nem csak a fociról szól, dollármilliárdok repkednek a háttérben
Az év legnagyobb sporteseményén a lakosság 1,3 milliárd dollárért iszik sört, és 10 ezer dollárért vesz belépőt. Vasárnap eldől, ki lesz az idei NFL-bajnok.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!