"Mindenki erről álmodik gyermekként. Nagyon szerencsés vagyok, hogy mindent elértem, ami eddig hiányzott, az is itt van velem! E nélkül nem akartam lezárni a karrieremet, most már nem is kívánhatnék többet" – idézi a vb-trófea elhódítása után nyilatkozó Lionel Messit a sportal.hu
Bár a kívánságlistáján aligha szerepel – írja a lap –Lionel Messi jó úton jár afelé, hogy az Instagram trónjáról is letaszítsa nagy riválisát, Cristiano Ronaldót. Eddig ugyanis a portugál sztár hirdetései érték a legtöbbet a közösségi oldalon, egy fizetett posztja 2 millió fontba (895 millió Ft) kerül, míg Messi a sportolók között a második helyen állt 1,5 millió fonttal (821 millió Ft).
A portugálokkal a vb-n idejekorán búcsúzó, majd a szaúdi al-Naszrhoz szerződő Cristiano Ronaldo a kiesés óta azonban egyetlen hirdetést sem osztott meg.
Lionel Messi azonban hat céget is reklámozott az elmúlt három hétben: a Budweiser sörmárkát, a Call of Duty és az eFootball videojátékokat, a Gatorade energiatalt, a Bitget kriptovaluta tőzsdealkalmazást és a mesterséges látóeszközöket gyártó Orcamot.
Lionel Messi amúgy egy elsőséget már elvett Cristiano Ronaldótól: a fotóját, amelyen a vb-trófeát emeli a magasba, több, mint 74 millióan lájkolták, amivel megdöntötte a portugál 42 milliós rekordját.
A sportal összesítése szerint az ő posztjaik érik a legtöbbet:
- Cristiano Ronaldo (portugál, labdarúgás) 895 millió forint;
- Lionel Messi (argentin, labdarúgás) 821 millió forint;
- Virat Kohli (indiai, krikett) 404 millió forint;
- Neymar (brazil, labdarúgás) 351 millió forint;
- LeBron James (amerikai, kosárlabda) 244 millió forint.