Az LG és a Samsung egy ideje keresztes háborút folytat egymással egy igencsak sajátos igényt kielégítő piacon. A két elektronikai cikkeket gyártó nagyvállalat ugyanis abban verseng egymással, hogy minél több funkciót ellátó kijelzőket tegyenek a háztartási eszközökre.

A tendencia egyelőre kétségtelenül az LG Signature mikrohullámú sütőben csúcsosodott ki, amely a cég szerint „magával ragadó szórakoztató élményt” nyújt a maga közel 60-70 centiméteres érintőképernyős kijelzőjével, valamint beépített hangszóróival.

A futurisztikus mikrohullámú sütő, amely ötvözi a szórakoztató elektronikát a praktikummal, az LG sütőjével párosítva megspórolja a konyhai testedzést is: vagyis többé le sem kell hajolni és a sütő ajtaját fáradtságos munkával kinyitogatni, miután a mikró kijelzője többek között azt is megmutatja, hogy épp mi zajlik a sütőben.

Az LG már szeptemberben elkezdett teljes képernyős hirdetéseket megjeleníteni üresen álló televízióin. A vállalat második generációs Signature termékcsaládja folytatja a hagyományt, miszerint a hűtőszekrényeken hatalmas OLED „Instaview” érintőképernyőt, mosó-és szárítógépein pedig kisebb LCD-képernyőket helyez el.

Mégis mire való ez a sok képernyő a háztartási gépeken?

  • ezek egyfelől az adott készülék üzemeltetésére alkalmasak;
  • szórakoztató programok elérésére;
  • az LG intelligens otthonában lévő eszközök vezérlésére.

Erre válaszul a Samsung bejelentette, hogy háztartási készülékeit szélesebb kijelző választékkal dobja piacra. Mindez része a cégstratégiának, amely úgy tartja: egyszerűbb könnyen kezelhető képernyőkre cserélni a gombokat.

(via)