Miközben nálunk a hétvégén EP- és helyközi választások lesznek, addig Nagy-Britanniában a július 4-re kiírt parlamenti választások miatt dübörög a kampány.
A Staatchi & Staatchi nevű reklámügynökség pedig nem is habozott kitalálni egy motivációs kampányt a voksoláshoz.
Az ő meglátásuk szerint ugyanis azért jó szavazni, mert a voksolás szexibbé tesz.
Mindezt egy, a kampányhoz készített kutatásra alapozzák, amelynek eredményei alapján a 18-24 évesek 40 százaléka vonzóbbnak tartja azokat, akik rendszeresen élnek a szavazati jogukkal. A megkérdezetettek több mint fele ráadásul nagyobb intelligenciát is társít hozzájuk, több mint egyharmaduk pedig megbízhatóbbnak gondolja őket.
A kutatás azonban nem állt meg itt, a szavazók és a nem szavazók randevúzási szokásait is megvizsgálta. E szerint a válaszadók 20 százaléka gondolja úgy, hogy nagyobb valószínűséggel lesznek a pincérrel szemben udvariatlanok azok, akik nem szavaznak, és 21 százalékuk szerint ők azok a típusok, akik az első randin dominálnak és csak magukról beszélnek – írja az Euronews.
Végül egy szembetűnő statisztika is született a kampányra válaszul: a 18-34 évesek közel fele szavazott a 2019-es választásokon, míg a 65 év felettiek közel 80 százaléka.
Stop népességfogyás: megjelent a fővárosi házasodós Tinder
Tokió olyan társkereső alkalmazást indít, amelyen keresztül a felhasználóknak igazolniuk kell a jövedelmüket, és meg kell ígérniük, hogy meg akarnak házasodni, mivel Japán a születési arányok zuhanásával küzd.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!